Bij welke provider is Blackberry Internet + genoeg smsjes en belminuten het goedkoopst?

Ik ben van plan om aan het einde van deze maand een Blackberry Curve 8520 te gaan kopen, maar ik kan geen goed abonnement vinden. Ik wil iniedergeval genoeg blackberry internet (boven de 250 mb) en genoeg smsjes en belminuten (boven de 100 belminuten, 100 smsjes) . En dat voor 20 of minder euro per maand. Het is misschien wat goedkoop, maar ik sta open voor tips.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

http://www.typhone.nl/aanbiedingen/gsm-aanbieding-1
en dan het eerste abonnement, het komt een paar euro duurder uit maar je hebt dan wel de bb 9780