Hoe komt het dat je naam al in Google verschijnt terwijl je het tikt?

Terwijl je typt worden er suggesties gegeven, hoe komen die suggesties daar? Sommige namen staan er wel meteen tussen en sommige namen niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

google slaat al het zoekgedrag van gebruikers op. Zo kunnen ze dus voorspellen dat als je de zin begint wat waarschijnlijk je vraag zal zijn. Dit roept wat vraagtekens op bij privacy maar dat is de prijs die je betaald voor "gratis" google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat gebeurd alleen als er om die naam steeds veel word gezocht, en je dus veel zoek resultaten hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De namen die er niet tussen staan, zijn nog niet vaak genoeg ingetypt door mensen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is volgens mij zo als je ingelogt bent bij Gmail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn dan veelgezochte namen.