Leren ze het bij de KPN Klantenservice dan nooit?

Gisteren eindelijk mijn nieuwe experiabox kunnen ophalen voor nog sneller internet. Nadat ik alles netjes uit routine had aangesloten leek alles te werken. Nou ja. Werken...

Ik denk dat ik binnen een half uur al het eerste probleem had. De klantenservice gebeld. Daar een aantal handelingen uitgevoerd en toen deed de experiabox het weer. Nou ja. Weer. Voor de duur van een uur. Toen maar weer gebeld en maar direct om een monteur gevraagt. Na dit telefoontje met de klantenservice heb ik mijn speedtouch modem weer aangesloten en rustig probleemloos gebruik kunnen maken van het internet...

Vanochtend om kwart voor tien de experiabox maar weer aangesloten, omdat de monteur hier om tien uur zou zijn. De man komt binnen en vraagt wat het probleem is. Hij ziet dat er 6 groene lampjes zijn en vertrekt weer, zonder ook maar iets gecontroleerd te hebben...

Een half uur daarna maar weer met de klantenservice gebeld met de vraag of dat die man niet terug kon komen. Want ik had nog steeds dezelfde problemen. "Nee. U moet maar een weekje geduld hebben!" kreeg ik als antwoord. Hierna uitgelegd dat mijn speedtouch het wel deed. Maar dat kon niet, want ik had alleen maar een experiabox...

Dit verhaal nog in 3 nieuwe telefonische pogingen herhaald...

Nadat ik heel erg boos geworden was aan de telefoon krijg ik uit coulance een nieuwe experiabox opgestuurd...

Leren ze het bij de KPN klantenservice dan nooit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Mijn ervaring met ict is dat veel mensen die er verstand van pretenderen te hebben vaak roepen dat bepaalde dingen "niet mogelijk zijn" terwijl het toch echt gebeurt. Tel daarbij de arrogantie van grote bedrijven, de onkundigheid van klantenservicepersoneel en de onwil van de directie bij op en zie daar het probleem.

Ik vrees dat KPN (en andere bedrijven) het nooit zullen leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

die hele klantenservice is niks.
eerst laten ze je half uur aan de hoorn hangen met een domme muziekje erbij.
ben je aan de beurt leggen ze eerst kijk dit dat na , doe stekker erin/uit. terwijl ik dat al 10x heb gedaan.
laten ze me 20 dingen doen , en daarna keek die na en zei die sorry je bent afgesloten.
1 uur beltegoed kwijt , terwijl dat in 1min had kunnen gebeuren.

ik had ook problemen met t-mobile ze hadden me teveel laten betalen daar had ik 20min discussie over , eindelijk gaven ze me gelijk nadat die de bedrijfsleider + de hele crew erbij haalde.
en kreeg ik toch me geld terug...

je hebt echt gelijk hele klantenservice = oplichterij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas (her) ken ik dit probleem, heb je al een harde reset gedaan?