Wie kan mij vertellen hoe je een R4 cart gebruikt, voor het downloaden van spellen voor nintendo DS ?

Er zit geen nederlandse beschrijving bij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moet je software downloaden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De spellen moet je downloaden van sites waar die aangeboden worden. Het is toegestaan maar ik ga geen link geven gewoon via google zoeken en je vindt ze zo.

Als je ze niet kan vinden dan heeft verdere uitleg ook geen zin omdat je niet bekwaam bent om ermee om te gaan. Niet lullig bedoeld maar downloaden en dingen die ermee te maken hebben is soms een vak apart.

Als je het spel hebt uitgepakt dan zet je hem op de r4 kaart in de map games of in de root en dan kan je hem in de ds stoppen en opstarten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij niet.. je kan ze zo erop zetten en dan in de ds stoppen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek op google naar:

Download nds games
Download nds roms

etc. Je moet deze nds bestanden dan gewoon naar je r4 kaart slepen (computer) en dan kun je ze spelen.
Let er wel op dat je de r4 op een correcte manier loskoppelt, anders ontstaat er een bug
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou eerst zal je de r4 firmware op de microsd moeten zetten die staat meestal onder downloads op de r4 site
daarna kun je er spellen op zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet het chipje uit het kaartje halen en dan het chipje in dee usb stop die je erbij krijgt als je een r4 koop en die dan in de computer stoppen en dan kan je het erop zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zo illegaal als maar zijn kan.
Die mensen die zo'n spellen maken, moeten ook nog hun brood verdienen op hun boterham hoor.

Het illegaal downloaden van roms zorgt ervoor dat technici en programmeurs veel minder moeite gaan doen om het eindproduct zo goed mogelijk te maken, omdat ze denken "iedereen kopieert het toch".

Dus de kwaliteit van de spellen gaat hiermee erg naar omlaag.