Internet van UPC is traag, wat kan ik eraan doen?

Ik heb al een tijdje last van traag internet
Als ik download download ik maar met 400 MB
Weten jullie waar het aan licht en wat ik kan doen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Bedoel 400 KB? Zet even al je downloads uit (torrents ofzo) en ga naar: http://www.speedtest.net/ zo kan je zien wat je download snelheid precies is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kan even kijken of een router/modem reset werkt.

Toegevoegd na 13 minuten:
Er zijn ook wel eens servers die een downloadcap hebben van bijv. 400 kB/s zodat ze niet overbelast raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe zoals Mr. Tomaat zegt de speedtest. Kijk dan in je UPC contract waar je recht op hebt. Als je bijvoorbeeld betaald voor 20MB internet en je krijg 0,4MB (400kb) dan bel je gewoon op: En ga je klagen. UPC is wettelijk verplicht je te leveren waarvoor je betaald. In ieder geval mag de snelheid niet véél lager zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop een niewe router