Waar kan ik een handleiding vinden voor digibeten om mijn email OOK op de iPad te lezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om uw POP3 -mailbox in te stellen op een iPad die iPhone OS 4 (of kortweg iOS4) draait, dient u volgende stappen te volgen:
Klik in het hoofdmenu op het icoon "Instellingen"
Klik op "Mail, Contacten, Agenda"
Klik op "Voeg account toe..."
Kies voor "Anders"
Klik nu op "Voeg mailaccount toe"
Vul volgende gegevens in:

Naam: Hier vult u de naam in die u als afzender wil laten weergeven
Adres: Hier vult u uw emailadres in
Wachtwoord: Hier geeft u het wachtwoord van de mailbox in
Beschrijving: Dit is optioneel. Als u niks invult zal iOS4 hier zelf uw domeinnaam als omschrijving instellen.
Nu zal iOS4 op basis van de door u ingegeven gegevens de configuratie automatisch proberen voltooien. Indien dit niet zou lukken, zal u een nieuw venster te zien krijgen. Volg hiervoor onderstaande stappen:

Selecteer op het nieuwe scherm alvast de instelling "POP" in plaats van het actieve "IMAP "

Onder het gedeelte "Server inkomende post" vult u volgende in:
Hostnaam: Vul hier de inkomende mailserver in. Standaard is dit "mail.uwdomeinnaam.extensie "
Gebruikersnaam: Vul hier de gebruikersnaam in.
Wachtwoord: Vul hier het wachtwoord in.

Onder het gedeelte "Server uitgaande post" vult u volgende in:
Hostnaam: Hier vult het serveradres van de uitgaande mailserver in.
Gebruikersnaam: Hier vult u de gebruikersnaam in.
Wachtwoord: Hier vult u het wachtwoord voor de uitgaande mailserver in.

Klik vervolgens op "Bewaar" in de rechterbovenhoek van het scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen iPad maar moeten pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl (vul een andere provider voor ziggo in als je die hebt) niet ergens ingevuld worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel. Dat plaats je bij inkomende server en uitgaande server.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja ik zie het al dat zeg je wel (ingaande/uitaande server) maar je zegt niet hoe die eruit moeten zien. Volgens mij klopt mail.uwdomeinnaam.extensie niet als je gewoon webmail van een provider hebt pop.provider.nl is dan eerder het geval toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe het adres is van uitgaande en inkomende mail varieert per provider. Ziggo is anders dan KPN bijvoorbeeld. Dat zal de persoon in kwestie even moeten opzoeken. Voor webmail kan het idd anders zijn. Hotmail is bijvoorbeeld pop3.live.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om uw POP3 -mailbox (WAT IS DAT?) in te stellen op een iPad die iPhone OS 4 (of kortweg iOS4) draait, dient u volgende stappen te volgen:
Klik in het hoofdmenu op het icoon "Instellingen"
Klik op "Mail, Contacten, Agenda"
Klik op "Voeg account toe…"
Kies voor "Anders"
Klik nu op "Voeg mailaccount toe"
Vul volgende gegevens in: Naam: Hier vult u de naam in die u als afzender wil laten weergeven
Adres: Hier vult u uw emailadres in
Wachtwoord: Hier geeft u het wachtwoord van de mailbox in
Beschrijving: Dit is optioneel. Als u niks invult zal iOS4 hier zelf uw domeinnaam als omschrijving instellen.
Nu zal iOS4 op basis van de door u ingegeven gegevens de configuratie automatisch proberen voltooien. Indien dit niet zou lukken, zal u een nieuw venster te zien krijgen. Volg hiervoor onderstaande stappen: Selecteer op het nieuwe scherm alvast de instelling "POP" in plaats van het actieve "IMAP " Onder het gedeelte "Server inkomende post" vult u volgende in:
Hostnaam: Vul hier de inkomende mailserver in (WAT IS DE INKOMENDE MAILSERVER). Standaard is dit "mail.uwdomeinnaam.extensie " (BEDOEL JE NAAM@PROVIDER.NL)
Gebruikersnaam: Vul hier de gebruikersnaam in.
Wachtwoord: Vul hier het wachtwoord in. (HETZELFDE ALS TWEE ALINEA'S GELEDEN?) Onder het gedeelte "Server uitgaande post" vult u volgende in:
Hostnaam: Hier vult het serveradres van de uitgaande mailserver in. (WAAR HEB JE HET OVER. IK BEN DIGIBEET)
Gebruikersnaam: Hier vult u de gebruikersnaam in.
Wachtwoord: Hier vult u het wachtwoord voor de uitgaande mailserver in. (WELK WACHTWOORD NU WEER?) Klik vervolgens op "Bewaar" in de rechterbovenhoek van het scherm.