Wat is het nut van tumblr precies?

Ik hen sinds vandaag een tumblr acc omdat ik er wel veel leuke plaatjes mee kan vinden maar wat is nou de bedoeling van tumblr ? Mijn naam als je wilt kijken LukeyChoozo (domme naam ik kan geen mooie namen bedenken)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Tumblr is een website waar mensen op kunnen bloggen. Je kunt snel plaatjes, links, videos, text etc posten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat snap ik maar is het dus om mensen te laten zien wat voor foto's je naakt en wat je doet ? Toch bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, andere mensen kunnen naar jouw persoonlijke pagina toe en zien wat jij gedeeld hebt (een "tumblelog").
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel oppassen.. Mensen op tumblr zijn vaak heel depressief met doodneigingen. Dus wegblijven daar. :)