Vraagje over Google Chrome,

Ik heb sinds kort Google chrome. Maar ik heb een keer ergens gezien dat als je op internet zit met Chrome dat je dan het bovenste deel (dus boven waar je de link moet typen en dan nog meer naar boven) een ander kleurtje kan geven of bv bloemetjes. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via een theme, die kun je downloaden via de link in m'n bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjee... ik heb nu dat boven de link groen met roze is.. Maar kan ik dan ook de hele achtergrond? Dat dan ze site er wel door heen gaat maar wel dat je het ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet. De achtergrond is de inhoud (dat noemen ze content) van de website. Die website bepaald dus wat daar komt. In de meeste gevallen is het ook best wel irritant; stel een site heeft een bepaalde achtergrond en die van jouw theme komt er dwars doorheen. Dan snap je van beide achtergronden helemaal niets meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké. Klopt! Het is me in ieder geval gelukt. Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

De volgende 3 websites kunt U een keuze maken ,om Chrome van zowel plug ins te voorzien ,waaronder de onderste 2 perfect zijn,als het gaat om de browser van meer kleur te voorzien.

https://tools.google.com/chrome/intl/nl/themes/index.html

https://chrome.google.com/webstore/detail/eahpkkfpjpdcfdkbpeoibdhfadicnhdj?hl=nl

https://chrome.google.com/webstore/detail/aiekcmepedjigkhcdbianadgdoggfdlp?hl=nl

Groet:Zoekertje