Is deze site betrouwbaar?

Dit is een online schoenen verkoop site..
Maar Is www.shoes-room.com een betrouwbare site?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat teken kan iedereen op zijn site hebben. Mag niet, maar ja, oplichters hebben er meestal geen boodschap aan wat niet mag. Dus altijd even controleren of het logo er ook terecht staat!

Antwoorden (6)

De site bestaat al inds 2007, als het oplichters waren, dan was de site allang weer uit de lucht gehaald.

Dus ik denk dat het best betrouwbaar is.

Registrant Contact:
wuyanwu
yanwu wu shoesroom@gmail.com
0594-2225288 fax: 0594-2225288
lichengquhuangshizheng
putian fujian 351100
cn

Administrative Contact:
yanwu wu shoesroom@gmail.com
0594-2225288 fax: 0594-2225288
lichengquhuangshizheng
putian fujian 351100
cn

Technical Contact:
yanwu wu shoesroom@gmail.com
0594-2225288 fax: 0594-2225288
lichengquhuangshizheng
putian fujian 351100
cn

Billing Contact:
yanwu wu shoesroom@gmail.com
0594-2225288 fax: 0594-2225288
lichengquhuangshizheng
putian fujian 351100
cn

DNS:
dns.bizcn.com
dns.cnmsn.net

Created: 2007-03-27
Expires: 2014-03-27
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een betrouwbare site die geregistreerd is onder een gmail email adres? Lijkt me van niet... En het is nog een Chinese site ook. Als er een land bekend staat om internetfraude is het China wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso, wie zou de site uit de lucht gehaald moeten hebben? Er is niet zoiets als een wereldwijde internetpolitie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel sites die beginnen, hebben gewoon een gmail adres. Het probleem met deze site is voor zover te lezen niet het probleem dat ze niet leveren, maar dat het kopieen zijn van goede kwaliteit. Dus als je met betrouwbaar het over de levering hebt lijkt het me wel dat ze leveren. Anders zouden ze niet zo lang bestaan, maar elke x maanden met een andere website komen. Als je het over betrouwbaar hebt wat betreft merkechtheid dan durf ik het niet te zeggen. http://www.nytimes.com/2010/08/22/magazine/22fake-t.html?pagewanted=1
De website ziet er niet bepaald betrouwbaar uit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee waarschijnlijk niet. Bovenstaand antwoord laat alleen maar blijken dat:

Er een volledig random e-mailadres gebruikt wordt <- dit betekent niet veel goeds meestal

Er heeeel veel gescamd wordt uit china. Meestal gaat de regel dan ook op als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook meestal.

Als je pech hebt wordt je pakketje tegengehouden bij de douane en krijg je importkosten of wordt het als het een replica is de hele partij vernietigd.

Met andere woorden ik zou je niet aanraden om hier te bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens geprobeerd om op deze site te kijken en AVG waarschuwde mij dat deze site absoluut NIET betrouwbaar is! GA ER NIET NAAR TOE!!

Ik word namelijk gewaarschuwd voor:

De pagina die u opvraagt staat bekend als een website met een exploit, met phishing of social engineering en is daarom geblokkeerd om u te beschermen. Zonder bescherming, bijvoorbeeld die van AVG Werkbalk Beveiliging en AVG, loopt u het risico dat uw computer wordt gehackt, beschadigt of dat uw identiteit wordt gestolen. Ga verder aan de hand van onderstaande suggesties.

De waarschuwing is een Blackhole Exploit Kit (type 2008_)

Zie afbeelding...

Op deze site staat een uitleg wat een "Blackhole Exploit Kit" is

De populaire muziekdienst Spotify maakt zijn excuses voor het verspreiden van malware door één van zijn adverteerders.

Bij het tonen van de advertentie installeerde zich software op de computer waar de muziekdienst op draaide. De malware bestond uit een nep-'Windows Recovery' programma.

Het probleem werd het eerst ontdekt op 24 maart door beveiligingsbedrijf Websense dat activiteiten van hackersgereedschap Blackhole Exploit Kit detecteerde.

Volgens Spotify zijn na de melding gelijk alle advertenties van derden van de site verwijderd om verdere problemen te voorkomen. Pc-gebruikers met een goedwerkend antivirusprogramma waren beschermd tegen de aanval.

Malware kon ongemerkt zijn gang gaan
Doorgaans werken Blackhole Exploit Kit-aanvallen via advertenties op een site die iemand bewust aanklikt. In dit geval kwam de advertentie langs in een programma dat vaak in de achtergrond draait en dus ongemerkt zijn kwaadaardige handelingen kon uitvoeren zonder dat de pc-gebruiker ergens op klikte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg uitgebreid dikke+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVG heeft ook een tijdje onze lokale community site geblokkeerd omdat er een bepaald script op stond wat ervoor zorgde dat je terug kon naar de vorige pagina waarbij je gegevens behouden bleven. AVG was er ook snel vanaf bij mij aangezien hij me wel voor meer dingen waarschuwde zonder dat daar een kwade intentie achter zat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
facebook is ook een tijd geblokkeerd geweest door AVG. Ze kunnen er wel een grote rode omranding om zetten met flink wat uitroeptekens maar het loopt meestal met een sisser af.
Ik zelf vraag mij af waarom gebruiken ze hotmail en gmail als ze een .com adres hebben? Waarom heeft een bedrijf überhaupt msn? Ik zelf vertrouw het niet.. Ook is de site 123 in elkaar gezet en er is geen moeite voor gedaan En de prijzen zijn spotgoedkoop dan moet er toch al een belletje gaan rinkelen bij mij

Maurisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je via paypal gaat betalen is de kans op oplichting vele malen kleiner!
Als je opgelicht bent, kan je dit laten weten aan paypal, en gaan ze voor je bemiddelen...