Ná opstijgen en vóór landen mag je elektronische apparatuur gebruiken. Dus zolang de verlichting "stoelriemen vast" uit is. De bemanning zal deze momenten ook aankondigen.
WiFi is er helaas niet aan boord. Sterker nog, alle zendende en/of ontvangende apparatuur moet uitgeschakeld blijven tijdens de gehele vlucht. Dus ook Bluetooth mag niet gebruikt worden.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat de laptop gewoon aan mag, ik heb het al zo vaak gezien, ze hebben alleen geen wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve bij de start en landing mag je je computer aan zetten. Wifi is er niet aan boord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het vliegtuig zijn alle zenders/ontvangers verboden om aan te hebben, dat geldt dus voor telefoons maar ook voor wlan, dus wifi.
Maar je laptop mag je (behalve tijdens start en landing) wel aanhebben.
itsme
12 jaar geleden
Het bestaat wel hoor, maar alleen bij sommige airlines. Zie bijvoorbeeld http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2328722,00.asp (al een iets ouder artikel). Lufthansa heeft het ook gehad maar is er vanafgestapt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het = WiFi (de vraag of je je laptop an sich kon gebruiken was al voldoende beantwoord)
gvrox
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat mag in het vliegtuig. Geen computers, Radio's en Mobiele telefoons die moeten allemaal uitstaan. Gelukkig mag je wel je Ipod luisteren of je draagbare dvd spelen aan hebben !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het mag niet en doe het beter ook niet zelf niet op de tijden dat het mag.Je wilt denk ik geen vliegtuig storting meemaken ik kijk naar air crash investigation op national geographic als je dat kijkt durf je nooit meer in een vliegtuig.Door de kleinste fouten heb je een vliegtuig crash
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puur persoonlijk, ik kijk het ook vaak en stap zorgeloos een vliegtuig in.