Hoe log ik me in op www.bloggers.nl?

Het lukt me niet. Ik heb er een aangemaakt om te bloggen, en ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord. (De naam is ook geheim!) En ik heb 2 mails gehad. Als ik inlog, vernieuwt hij de pagina, en moet ik opnieuw inloggen, en uiteindelijk word ik maar niet ingelogd. Ze zeiden in de mail dat ik gewoon meteen kon inloggen. Ik snap er niks van, er staat bij:
You cannot login until you have verified your email address.
Please follow the link provided in the verification email sent to you when you signed up.

Maar ik heb alleen een email gekregen met mijn wachtwoord, zonder link, en ik heb nog een mail met 'Welkom bij bloggers.nl' Ik snap er niks van!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Reload je mail eens, ik heb wel zo'n mail gekregen. Spam folder gecheckt?