Wat is de beste sociaal netwerken eigelijk Facebook of Hyves ?

Tips

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is natuurlijk een mening.. Er is geen beste of slechtste, daar kan iedereen anders over denken.

Antwoorden (10)

Ik denk Facebook want Facebook is internationaal en Hyves nationaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook is over de hele wereld, Hyves is Nederlands. Met Facebook bereik je dus veel meer mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook want dat is over de hele wereld. Hyves is alleen voor Nederland. En Facebook omdat dat meer voor alle leeftijden is. Hyves gebruiken de meeste jongeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen beste sociale netwerk, die is voor iedereen anders.
Hyves en Facebook hebben alletwee hun plus- en minpunten, zie de bron. Facebook is wel wat volwassener, qua uiterlijk maar ook de leeftijd van de personen die een account hebben. Facebook kan je ook koppelen aan andere dingen, zoals Hyves en Twitter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan. Wil je een internationaal netwerk, kies dan voor Facebook. Wil je een nationaal netwerk dat vooral onder de jeugd populair is, Hyves. Ze hebben alleen allebei ongeveer dezelfde opties. Je kan natuurlijk ook allebei nemen.

Meer sociale netwerken:
Twitter
Windows Live Spaces
Blogger
Yahoo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste sociaal netwerk is gewoon waar al je vrienden zitten, als die allemaal op facebook zitten, ga je daarheen. Als ze allemaal op hyves zitten ga je daarheen.

En als je internationale vrienden hebt ga je waarschijnlijk naar facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind Facebook beter, dit ook omdat facebook internationaal is. Op Hyves zitten zover ik het kan zien en ervaar veel kinderen... dus ik denk dat Facebook een beetje de het vervolg is van Hyves. Maar je hebt natuurlijk ook linkedin maar dat is echt meer netwerken.
Dus kiezen maar of niet en maak overal je profiel aan, nou ja...let wel op je privé gegevens lijkt me....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook eens op: http://www.facebook.com/pages/Bye-Bye-Hyves/194669550546354
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook en hyves zijn allebei social networks, en ze zijn best wel gelijk aan elkaar, maar tegelijkertijd verschillen ze ook heel erg.
De grootste voordelen van Facebook zijn, dat het internationaal is, dat je de like-button hebt, dat je, als je iets post, dit op verschillende plekken dan posten, ook personen die je niet te vriend heb kan taggen.
De grootste voordelen van Hyves zijn, dat je je profiel kan personaliseren, dat je al je krabbels bij elkaar hebt staan, en je kan tikken, dat je gadgets hebt.

En natuurlijk is het heel belangrijk bij je keuze, op welke social networks jou vrienden zitten. Als al je vrienden op hyves zitten, en jij facebook aanmaakt, is dat niet zo slim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nu nog begint met het aanmaken van een account op Hyves of Facebook zou ik kiezen voor Facebook. Veel mensen zijn namelijk nu al uitgekeken op Hyves en zitten nooit meer op hun Hyves account zoals ik. Facebook is daarintegen ook nog eens internationaal, het ziet er alleen iets minder uitnodigend uit dan Hyves.