Engelse series met ondertiteling kijken online De nieuwste series als 24, CSI, NCIS, Dexter,The Mentalist en South Park kun je via de site van TVGorge gratis online kijken. Ook klassiekers als Friends, House, Melrose place staan in hun omvangrijke database. De kwaliteit is ook nog eens dik in orde. Absolute aanrader .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks !! :)

Andere antwoorden (2)

Als je upc hebt dan kan je op het info knopje klikken en de subtitles veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de televisie.