Hoe kan ik mijn e-mails die ik bij mijn oude e-mail krijg, bij mijn nieuwe e-mail laten komen?

Ik heb een nieuwe msn en ik wil de e-mails die ik bij mijn oude e-mail ontvang van bijvoorbeeld forums, sociale netwerken enz. bij mijn nieuwe e-mail ontvangen. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.3K

Het beste antwoord

gebruik je hotmail? dan kun je via opties, en dan meer opties instellen dat al je mail door word gestuurd naar je nieuwe mailadres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe ik maar dan krijg ik dit te zien "Het lijkt erop dat er nog een Hotmail-account wordt toegevoegd. Probeer Hotmail-accounts te koppelen om snel en gemakkelijk tussen deze accounts te schakelen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet dit op je OUDE account instellen, en niet vanaf je nieuwe. Zo heb ik het ook gedaan en werkt perfect

Andere antwoorden (1)

bij MSN en Hotmail kun je doorsturen.
Anders heb je ook Gmail. Als je daar een account maakt kun je tot 4 accounts leeg laten halen bij alle providers met pop3 support, incl. Hotmail, maar ook zeg maar UPC of Hetnet of wat je ook voor oude accounts hebt.
Vervolgens kun je die automatisch laten doorsturen naar een adres van jouw keuze, ook bijv. weer Hotmail of Gmail.

Voor de echte boxverzamelaars (zoals ikzelf): je kunt via Gmail ook meerdere accounts koppelen zodat je elke keer 3 accounts kunt toevoegen, de vierde is dan een nieuwe Gmail account om er weer 3 binnen te halen. Ik dacht dat het elk kwartier gebeurde. Jaar in, jaar uit.
Ook is dit goed bruikbaar voor het in leven houden van Hotmail accounts; bijvoorbeeld je hebt h.jansen@hotmail.com dan reserveer je dus ook even h.jansen@hotmail.nl en die haal je leeg. In de toekomst wordt hotmail.nl vast groter dan .com dus dan heb jij vast de typevergissingen afgedekt en komt je vertrouwelijke mail niet bij een ander.
Met Gmail houd je zoiets in leven, immers je checkt elk kwartier je mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat je bij hotmail kan doorsturen maar ik heb een nieuwe e-mail adres dus ik ga mijn oude niet meer gebruiken daarom moet ik mijn mailtjes automatisch bij mijn nieuwe e-mail ontvangen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je bij je oude instellen dat je mail wordt doorgestuurd naar de nieuwe. Dat is eenmalig, en dan hoef je nooit meer in te loggen bij je oude account.