Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is mijn internet opeens zo sloom?

Ik heb altijd 1 megabyte per seconde gehad, en nu heb ik opeens maar 2,3 Kilobyte. Dit is nu al een paar dagen bezig. Waar ligt dit aan?
(ik heb de modem, en mijn pc al eens een keer aan en uit gedaan)

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zit bij KPN

Toegevoegd na 20 minuten:
Speedtest result:
Ping: 317 Down: 576 K/b Up: 47 K/b

Toegevoegd na 22 minuten:
Die resultaten zijn snel, maar een pagina laden duurt bijna 2 minuten! en als ik echt iets download, doet hij dat ok 2 k/b

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Bij welke Internetprovider zit je? Een provider zoals upc heeft nog wel eens vlagen waarbij ze minder bereik en slomer internet geven. Wellicht geld dit ook voor anderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe eens een speedtest en zet de resultaten hier eens al je wil?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een testje met mijn snelheid test
wellicht kan je die link van jezelf dan ook hier neerzetten ?
(kopieer de share link)
het kan zijn dat je torrents hebt aanstaan o.i.d ?
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Probeer is intestellen dat je als je stopt met internetten automatish alle geschiedenis en cookies wist bij mij gaat ie daar al een stuk sneller van en dowload cc-cleaner dat werkt super!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan meerdere oorzaken hebben. wellicht als je je systeem hersteld naar n paar weken geleden dat dan het probleem al is opgelost. virusscannertje draaien kan nuttig zijn en in je lopende processen kijken of er mss n automatische update oid is blijven hangen. werkt dit allemaal niet dan moeten we ff wat dieper kijken. speedtest geeft in elk geval aan dat er niks mis is met de potentiele snelheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding