Dat is heel simpel te doen, door naar de website in de bron hieronder te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet naar google gaan en in de balk met de blauwe woorden staat er gmail en soms mail.
je moet daarop klikken en dan op "account maken" klikken.
dan vul je de gegevens in en klaar is kees.
als je dan naar gmail wil inloggen moet je ook op gmail of mail klikken en je e-mailadres en wachtwoord intikken.

p.s. gmail is te gek!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja gmail is sowieso beter dan hotmail o.i.d. Ik snap niet waarom heelveel kinderen/pubers hotmail aanmaken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hotmail is veel makkelijker aan te maken, is de enige nuttige reden die ik kan verzinnen, maar het gaat zo met heel veel zaken, als een paar kinderen NIKE AIR MAX hebben wil de rest dat ook, zo ook met hotmail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hotmail, gmail, allemaal slecht, geef mij maar yahoo :p
Je kan een gmail account aanmaken via de link die eerder gegeven is in een vorig antwoord. Ikzelf heb er ook 1 omdat ik moest van school. Anders zou ik het nooit aanmaken. Jammer genoeg moet gmail echt ALLES weten en daarom blokkeer ik ze zoveel als ik maar kan. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij maakt je echt zorgen om je privacy, niet waar? ik zou ook opletten als ik jou was... meneer google gaat elke avond bij kleine kinderen langs en als ze nog ongelezen emails hebben, dan eten ze die kinderen op!!! dikke - voor je...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol, je lijkt precies wel naïef heb ik de indruk ^^
Tegenwoordig kan je inderdaad op www.gmail.com makkelijk zelf een emailaccount registreren. Vroeger, een aantal jaren geleden, moest je uitgenodigd worden door iemand die al gmail had. Zo heb ik destijds een gmailaccount aangemaakt. Tegenwoordig hoeft dat niet meer.