Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

website bouwen, en nu?

ik wil een website bouwen maar weet niet veel af van al die computer taal zoal html... Ik wil een domein naam+ dat je je eigen website helemaal goed kan inrichten. mijn doel is om dingen te verkopen op de site en daarmee geld te verdienen. heeft iemand hier ervaring mee>? Misschien een handboek of zo iets, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
589

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wordpress gebruiken. Je hebt dan wel je eigen hosting nodig en uiteraard een domeinnaam.

Wil je er wel mee helpen, kostenloos.

Mail me maar

Marco
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je niet kan programmeren en je wil een webwinkel kun je het beste een webwinkel programma aanschaffen waarmee je je site vanuit een applicatie beheert, er zijn er veel verschillende en bijvoorbeeld OSCommerce is gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een opleiding mediavormgeven of mediatechnologie?... Dan ben je echt professioneel bezig, gebruik van gratis of kan en klare layouts is naar mijn idee een beetje lame... Koop een paar boeken over myCQL, php html en/of flash
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij verschillende web hosters zitten applicaties bij. Die je met een paar muisklikken kan installeren oa OSCommerce en andere verkoop systemen. Zelf heb ik mijn eigen sites bij webreus. Deze bevalt mij goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding