Als ik deze site oproep met Safari kan ik weer niet uitloggen. Met Firefox sta ik niet ingelogd op deze site. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?

Eerdere vragen hierover komen van mij, maar zijn niet hetzelfde :)

Toegevoegd na 9 uur:
Dank jullie voor je antwoorden en jullie reacties. Het zit zo: als ik met Safari de "privémodus" gebruik, kan ik niet uitloggen bij GV, ook niet door herhaaldelijk, of zacht , of hard, te klikken :)
Als ik Safari gewoon gebruik, kan ik wel uitloggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Cryofiel
13 jaar geleden
Wat bedoel je met "kan ik weer niet uitloggen"? Wat gebeurt er dan als je op "Uitloggen" klikt? En heb je al eens geprobeerd je cookies te verwijderen? Dat helpt vaak - soms blijft er een misvormd cookie hangen waar je vervolgens last van hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha, cryofiel, dankjewel! Cookies verwijder ik regelmatig.
Op 'uitloggen' klikken werkte niet, ook niet na uit-/aanzetten.

Het beste antwoord

Waarom je met Safari niet kunt uitloggen is mij vooralsnog niet duidelijk, maar dat je in Safari wel en in Firefox niet aangemeld bent komt doordat je aanmelding (en je status) wordt opgeslagen op jouw computer (en niet op de server), in een zogeheten cookie, en elke browser z'n eigen cookies gebruikt.

Wat ook een rol zou kunnen spelen is dat je ooit in Safari hebt aangegeven dat je wachtwoord moest worden opgeslagen en altijd automatisch moest worden aangemeld bij Goeievraag. Ook dit soort dingen slaat elke browser voor zichzelf apart op.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het wordt opgeslagen op de computer en niet in de browser begrijp ik al helemaal niet waarom het bij de ene browser anders is dan bij de andere. En nee, ik heb niet aangegeven dat ik ingelogd wil blijven.
rose
13 jaar geleden
Alles wordt wel op de computer opgeslagen, maar wel per browser apart. Een browser is immers maar gewoon een programma op je PC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha! zit dat zo! Duidelijk verteld, dank.

Andere antwoorden (1)

Geen idee, maar zoek in de appstore naar goeievraag, dan kun je een makkelijke app downloadn die automatisch inlogt en ook uit kan loggen als je dat wil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank ook aan jou voor je antwoord.