Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke site kan ik oude kinder tekenfilmtunes beluisteren?

Ik weet dat er een site is waar heel veel kindertekenfilmtunes opstaan, zoals van dommel, boesboes, calimero etc. Ik ben er jaren geleden wel eens op geweest, maar kan het nu helaas niet meer vinden.
Wat ik nog weet is dat de liedjes op alfabetische volgorde stonden en dat er kleine plaatjes bij stonden. Ook was het volgens mij niet een .nl .net .com site. Bestaat die site nog en weet iemand waar ik het kan vinden?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik weet dat youtube ook kan, maar ik zie echt een specifieke site. Iets met wanna.... ofzo staat er volgens mij in de link...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
696

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik wist precies wat je bedoelde, heb een aantal jaren geleden ook wel eens de nodige nostalgie opgesnoven via deze site. Na even googelen vond ik hem weer, bubblegumtv.nl. Maar helaas bestaat deze site niet meer, ben via via nog wel een andere link tegen gekomen, http://www.xs4all.nl/~atwisk/tvtunes/. Hier vind je ook een hele alfabetische lijst met allerhane tv-tunes. Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
allerhane = allerhande
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Www.YouTube.nl?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op YouTube oude kinderseries intypt krijg je in de rechter balk aanbevolen filmpjes dat correspondeert vaak
Met het jaar of net van het filmpje waar je naar zocht. Zo kwam ik teddy rukspin weer tegen en David de kabouter...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding