Opeens doet alle internet het bij ons thuis niet meer. Wij hebben 1 pc en 2 laptops, maar 1 laptop doet het internet het nog wel, hoe kan dit?

Op mijn ipod touch doet het internet het ook al niet, iemand een idee hoe dit kan?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Even 10 seconden stroom van je router afhalen en je modem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het internet is waarschijnlijk uitgevallen misschien door reparaties aan het netwerk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt hier ook voor met XS4ALL aansluiting als 4 laptops, meerdere iphones/bb ingelogd zijn. Knijpen ze gewoon je aansluiting omdat je teveel verbruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heb je een stoorzender thuis en probeer ook wat apparaten los te koppelen van het internet want misschien gebruik je teveel internet van wat je hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt op een fiks virus óf dat er teveel data wordt gebruikt ( fair policy) . Mocht dat laatste het geval zijn,dan is daarmee eigenlijk het antwoord gegeven. Mocht U nadat U met bijvoorbeeld 1 Pc + 1 laptop dit probleem nóg hebben,dan kunt U eens nadenken om maatregelen te (gaan) nemen,om niet later nóg eens hetzelfde te moeten ondervinden. Leest U op Uw gemak wat op de volgende website staat:

http://pc-en-internet.infonu.nl/tips-en-tricks/57870-wake-on-lan-functie-installeren.html

Groet:Zoekertje