hoe werkt Extern Bureaublad?

mij lukt extern bureaublad niet de juiste instellingen te geven. Ik heb nog een paar vragen: kan de ander gewoon nog computeren zonder dat ie last heeft van extern bureaublad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je praat over Windows XP. (meer een gokje)

Zorg dat bij de computer die je over wilt nemen dat "Extern Bureaublad" is aangevinkt. (Rechtermuisknop op "Deze Computer" -> "Eigenschappen" -> Tabblad "Verbinding van buitenaf"

Voor de rest zou ik je willen vragen wat meer uitleg te willen geven over de handelingen die je uitvoert.. Op die manier kan ik wellicht een beter antwoord geven waarom het je niet lukt.

Toegevoegd na 2 minuten:
antwoord op je andere vraag.

Bij een gewone clientversie (dus geen server) ben je standaard gelimiteerd tot 1 actieve gebruiker.

Zodra jij het systeem overneemt met dezelfde inloggegevens als degene die ingelogt is, zal het scherm bij diegene zwart worden.

Wil je inloggen met een andere gebruikersnaam op dat systeem, dan zal degene die ingelogd is, uitgelogd worden. ( jij zal een melding krijgen als iemand anders al is ingelogd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)