hoe verdien je SNEL geld op runescape?

ik ben een member van cb 82, mijn beste skills zijn wc(78)en crafting (63). ben niet goed in pken.
maar ik wil dus SNEL geld verdienen (liefst ook makelijk) en hopelijk komt er nu niemand met cowhides of feathers.
dat duurt te lang.
alsjeblieft help?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zou hier zeer zeker een tipsite voor raadplegen. Met crafting is lastig geld te verdienen, het kan soms wel met jewellery, maar met woodcutting kun je natuurlijk altijd yews hakken. Onderstaande zijn 3 links ingesloten, de Money Making guide van de RuneScape wikia, en de guides die methodes voor crafting en woodcutting uitlichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kan het je niet vertellen. Maar onderstaande link misschien wel. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij gnome village magic logs gaan hakken. Je kan d hides tannen in al kharid. Green dragons killen in de wildernis en botten en huiden verkopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magic logs cutten, jews cutten, of botten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woodcuttingen kan ook non-memb met yew logs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cutting*