waarom kan ik soms wél gebruik maken van Msn- messenger en sommige dagen niet? Soms verdwijnt het Msn-icoontje uit de benedenbalk en dan is't er weer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Kopieer hem gewoon naar je bureaublad, wel zo makkelijk en het werkt altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke

Andere antwoorden (3)

Als hij er niet meer staat moet je bij start kijken.
Dus linksonder in je beeldscherm bij start, dan staat hij meestal in de lijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke versie gebruik je?
misschien handig om de nieuwste versie te installeren :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goede vervanger voor het schermruimte vretende msn (of live) messenger zoekt denk dan eens aan Miranda.