hoe kan ik de chinese karakters toonbaar maken met Internet explorer?

als ik op een chinese site ben, dan zie ik alleen maar vierkanten ipv chinese tekens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (1)

Dan moet je eerst in de werkbalk onder Beeld de Codering aanpassen. Bij mij staat die op Unicode (UTF8), en ik krijg gewoon de Chinese tekens te zien. Je kunt het ook op drie soorten Chinees instellen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm, bij staat ie ook op UTF8, alleen hij laat nog niks zien.
ik heb ook al op chinees geklikt, en ik moet een taalpakket installeren. (en dat doet hij niet, daar heb ik een installatie-Cd voor nodig) maarja, nu weet ik iig hoe het moet straks :)
bedankt voor het antwoord :)