Waarom heb ik zoveel Russische bezoekers op mijn website?

Ik heb een Nederlandse website met mooie foto's en alleen Nederlandse tekst. De naam van de site is ook heel Nederlands en de extensie is .nl. De meeste bezoekers zijn Nederlands en Vlaams, maar daarna komt een behoorlijk aantal Russische hits. Gevolgd door wat Engelse en Duitse en dan nog wat sporadische hits uit andere landen. In Engeland en Duitsland heb ik kennissen en wel eens wat op een forum gezet dus dat kan ik wel begrijpen. Maar het aantal Russische hits springt er op de derde plaats behoorlijk tussenuit. Hebben jullie een idee hoe dat kan komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En foto's van wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paardensport.

Antwoorden (4)

Er zijn computer bots die het hele web doorzoekt naar websites, het zou zelfs kunnen dat die bezoekers in engeland en duitsland niet je kennissen zijn, met google analathics (of hoe je dat ook schrijft) kun je bijna exact zien waar ie bezocht is, je moet alleen op de index een html code toevoegen die verder niemand zal zien, het duurt ook 24 uur om te activeren heellaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die ,,Russen,, gebruiken cq misbruiken uw website als
postbus/mailbox in het prive verkeer.
Daar hebben meerdere beheerders last van.
Als beheerder kunt u zien dat ze actief zijn met elkaar.
Meestal heeft men behalve een g.mail adres ook een icq nummer. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit begrijp ik niet zo goed. Kun je wat meer uitleggen? Hoe kan iemand mijn website gebruiken als mailbox? En waarom heb ik daar last van? Hoe kan ik dit controleren? Bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn natuurlijk geen Russen want gelet op hun ip adressen komen ze van heinde en verre.
Het zijn gewoon mensen die de chatfunctie etc mis/
gebruiken van uw website. De naamgeving ligt in het feit
dat het opmerkelijke vreemde namen zijn.
Als beheerder zit er niets anders op om ze permanent een ban te geven op ip adres, nickname, gebruikersnaam en e/g mailadres. De aanhouder wint, en op den duur bent u van ze af. Wij hadden in die zin last van ze door het plaatsen van erotische en semi medische advertentie,s.
omdat russen veel in nederland zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze in Nederland zijn site bezoeken, tellen ze als Nederlander (tenzij ze via een Russische proxy die site bezoeken).
Russische bots misschien?