Waarom heb ik zoveel Russische bezoekers op mijn website?

Ik heb een Nederlandse website met mooie foto's en alleen Nederlandse tekst. De naam van de site is ook heel Nederlands en de extensie is .nl. De meeste bezoekers zijn Nederlands en Vlaams, maar daarna komt een behoorlijk aantal Russische hits. Gevolgd door wat Engelse en Duitse en dan nog wat sporadische hits uit andere landen. In Engeland en Duitsland heb ik kennissen en wel eens wat op een forum gezet dus dat kan ik wel begrijpen. Maar het aantal Russische hits springt er op de derde plaats behoorlijk tussenuit. Hebben jullie een idee hoe dat kan komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn computer bots die het hele web doorzoekt naar websites, het zou zelfs kunnen dat die bezoekers in engeland en duitsland niet je kennissen zijn, met google analathics (of hoe je dat ook schrijft) kun je bijna exact zien waar ie bezocht is, je moet alleen op de index een html code toevoegen die verder niemand zal zien, het duurt ook 24 uur om te activeren heellaas

Die ,,Russen,, gebruiken cq misbruiken uw website als postbus/mailbox in het prive verkeer. Daar hebben meerdere beheerders last van. Als beheerder kunt u zien dat ze actief zijn met elkaar. Meestal heeft men behalve een g.mail adres ook een icq nummer. Sterkte.

omdat russen veel in nederland zijn

Russische bots misschien?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100