Internetten in het buitenland

Weet iemand een goedkope oplossing om in het buitenland te internetten? Ik ga van de zomer naar Italië toe en wil toch mijn mails kunnen lezen. Ik wil geen speciale abonnement hier voor afsluiten waar ik dan weer een jaar aan vast zit. Zat zelf te denken om een Vodafone prepaid simkaart te kopen, want dan kun je voor 2€ per dag internetten in het buitenland. Maar dan is mijn vraag, kan dat ook op een laptop, want anders moet ik telkens mijn simkaart uit mijn iPhone omwisselen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wifi is daar bijna standaard op alle campings. Ook dorpscafé's hebben vaak internetverbinding. Dat is gratis bij een kop koffie.
Je moet alleen oppassen, het is een open verbinding. Je moet dus niet je bankzaken daar doen, maar dat zal je wel begrijpen.
Als je je eigen PC meehebt, is het allemaal geen probleem. Heb je die niet mee, dan moet je naar een internetcafé gaan, maar de keyboards in andere landen (Frankrijk is helemaal vervelend) zijn anders en dat moet je weten.
Neem dus je notebook mee, of zoals jij het noemt je laptop.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet de hele tijd zoeken naar en wifi het is vaak vervelend maar je hebt dan wel internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in hotel en restaurants heb je meestal wel draadloos internet (wifi).
door verbinding te maken met dat net werk kan je gewoon internetten op je laptop en ook op je iphone (metwifi).
soms kan je op internet wel zien of het hotel of waar je ook zit draadloos internet hebt.
succes