waarom werkt moviestarplanet niet?

Ik heb op de computer een spelletje, maar bij mijn buurmeisje op de computer doet hij het niet! Waaraan ligt dat en hoe kan ik het laten ophouden? Het spelletje heet: www.moviestarplanet.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.4K

Het beste antwoord

Heeft ze Adobe Flash Player geïnstalleerd? Dat kun je (gratis) krijgen via http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heej ik ben een meisje die het zelfde mee maakt als jou mijn nicht heeft een laptop die is niet beschermd tegen virussen dus kan het niet mijn laptop wel dus kan hij hem niet openen omdat de site niet veilig is en er mensen die rare dingen doen op kunnen zitten zoals
/een man van 50 die alles van je vraagt
enzovoort
ik zou je dus niet verder kunnen helpen
doeii xx