hoe kan ik iemand bannen op een site die gemaakt is door google sites

ik maak een site via sites.google.com
en het ip dat ik wil bannen is
94.226.xxx.xxx
ja maar hoe doe ik dat via html dus via HTML

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan hiervoor een /htacces bestand uploaden naar je server.

Hierin kun je bepaalde IP adressen blokkeren.

In de link vind je hiervoor een uitgebreid stappenplan.

"Beheers je bezoekers

Stel, je bent online een nieuwe site aan het opzetten........iedereen mag kijken, behalve die paar kwajongens die zich constant misdragen op je site. De zogenaamde IP-ban:

order allow,deny
# Boosdoener

deny from 1.2.3.4
# Spammer
deny from 1.2.3.5
# Een hele reeks
deny from 2.4.6.
allow from all"

Toegevoegd na 3 minuten:
de andere link, kun je zelf eenvoudig en snel je .htacces bestand samenstellen.