Wat betekent #FS op Twitter?

Een follower van mij heeft aan mij en een aantal andere followers van haar een berichtje gestuurd, met daarin #FS en een hartje erachter. Omdat er verder geen tekst in het berichtje staat kan ik ook niet uit de tekst opmaken wat #FS betekent. Iemand hier een idee? De follower die het berichtje heeft gestuurd is trouwens een Amerikaanse. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (2)

Follow Sunday. Hij geeft dus tips voor mensen die je moet volgen, die leuk zijn. En jij staat er bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
#FS staat voor Follow Sunday - Volg Zondag.

Een alternatief voor #ff - follow friday.

Mensen verzinnen de stomste dingen op twitter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is dan ook een stom medium ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het medium is niet per se stom, er worden genoeg nuttige dingen mee gedaan. Alleen er zijn genoeg mensen die er niks van snappen en elk onbenulligheidje gaan plaatsen.