Hoe zorg ik dat een nieuwe post van mijn website elke keer bovenaan de pagina komt te staan?

Ik ben een website aan het bouwen. Ik werk hierbij met posts. Elke dag wil ik een nieuwe post/artikel uploaden. hoe zorg ik dan dat die nieuwe post boven aan de pagina komt te staan, en de rest een plekje opschuift?
Ik werk met dreamweaver.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je werkt met een database, kun je van elke post de datum en tijd bijhouden. Daarna is het enkel de artikelen op datum aflopend sorteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zul je je website dynamisch moeten opbouwen. Dit kan met bijvoorbeeld php. Neem eens een kijkje op phpfreakz.nl Wel er op letten of je hosting provider php ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door php te gaan gebruiken ipv html. Neem een kijkje op de site die ik aangaf, daar vind je veel informatie.
Je zou kunnen overwegen om er een weblog van te maken. Niet alleen staat automatisch het jongste item bovenaan maar je hebt de beschikking over meer functionaliteit, zoals zoeken, kalender, rubriceren etc. Mij bevalt Wordpess heel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is tot op zekere hoogte wel mogelijk om in Wordpress te combineren met zelfgemaakte html code maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd omdat alle benodigdheden voor een weblog ingebouwd zijn. Je kunt de volledige lay out in de Wordpress omgeving zelf ontwerpen. De content kun je zowel in Wordpress als met plug ins in je webbrowser verzorgen, zoals Scribefire.