Hoe komt het dat ik in sommige plekken bv in een bar een hele slechte internet verbinding heb met mijn iphone 4

terwijl een vriend wel een goede verbinding heeft met een nokia e71 (allebei t mobile internet)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als we naar de technische verschillen kijken zou iPhone 4 duidelijk meer snelheid moeten kunnen leveren. Qua download en upload, helaas is dit echter niet altijd het geval.

"Misschien herinner je je nog dat de iPhone4 ontvangstproblemen heeft, omdat de antenne ongunstig geplaatst is?" <- dit heeft alleen invloed op de manier waarmee u de iPhone 4 vasthoudt, probeer een speed test met bijde mobiele wanneer ze plat op de tafel liggen.

"Verschillende providers met een verschillend dekkingsgebied. Lijkt me de grootste reden." <- ookniet van toepassing, u zit beide bij t-mobile.

Echter kan het wel met uw internet pakket te maken hebben:
BASIS:
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/telefoon/basis

EXTRA SNEL:
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/telefoon/extra-snel

t-mobile netwerk loopt qua technologie erg achter vergeleken met AT&T van Amerika.

U kunt ook contact met t-mobile opnemen en melden dat u problemen heeft met uw 3G beruik, en wellicht kunnen hun u meer informeren.

----Technische verschillen---

Nokia-e71:
HSDPA klasse 6, maximumsnelheid 3,6 Mbps/384 kbps (DL/UL)

iPhone4:
UMTS/HSDPA[7.2 Mbit/s]HSUPA[5.76 Mbit/s] (850, 900, 1900, 2100 MHz)

UMTS: Universal Mobile Telecommunications System
HSDPA: High Speed Down-link Packet Access
HSUPA: High Speed Up-link Packet Access

H: High
S: Speed
D: Down-link(download)
U: Up-link(upload)
P: Packet
A: Access
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien herinner je je nog dat de iPhone4 ontvangstproblemen heeft, omdat de antenne ongunstig geplaatst is? Dat is een hardware designfout die met een software update niet te verbeteren valt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschillende providers met een verschillend dekkingsgebied. Lijkt me de grootste reden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat al in de vraag dat allebei bij T-mobile zitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FAAL! Lees de vraag!
Omdat je in een bar bent om er te praten met de bezoekers, gezellig te zijn met de mensen om je heen, en niet als een autist met je Iphone in de weer, je afsluitend voor je omgeving.