Eerst hield Internet Explorer er mee op en nu Google Chrome. Waar kan dat aan liggen? Ik heb nu Mozilla Fox maar die vind ik niet fijn.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik updat altijd zodra ik updates krijg en de browser opnieuw opstarten helpt niet. Dan krijg ik weer te lezen dat er een probleem is.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik scan de computer geregeld met een slow pc fighter en herstel daarmee alle fouten en ik verwijder ook regelmatig de cookies.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ook leeg ik een paar keer per week de prullenbak en ik verwijder ook geregeld de geschiedenis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Misschien int. Exp. Verwijderen en chrome updaten. Ook is het handig om regelmatig cookies en geschiedenis ed te verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent je bewust van het feit dat je de browser ook weer opnieuw kunt opstarten nadat je hem hebt afgesloten (op het kruisje hebt geklikt)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwaar de min? Het zou mijn moeder zo kunnen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem je dit een antwoord, dan?
Ik niet, namelijk.
Ik raad je aan alle browsers te verwijderen (wel eentje overhouden) Echt goed, zodat ze ook uit je program files zijn. Daarna download je ze opnieuw. Als het dan nog niet werkt, probeer je browser dan eens te draaien door via rechtermuisknop op ''Run as administrator'' te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is een Mac of Linux iets als de problemen blijven? Klinkt vrij drastisch als antwoord op de vraag, maar het heeft mij enorm geholpen. M'n oude pc draait al een tijd ubuntu en als laptop nu al een paar jaar een MacBook, wat een zegen om gewoon met die computers te kunnen werken ipv dit soort ellende (laat staan trojans, virussen, rootkits, bsod, enz). Zeker het overwegen waar om eens in te verdiepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest voorkomende oorzaken van een instabiele webbrowser zijn:

- Onnodige/conflicterende invoegtoepassingen en toolbars
- Virus/Malware infecties
- Gebruik van register optimalisatie/schoonmaak software
- Actieve programma's die conflicteren met de browser
- Een virusscanner die te streng afgesteld is voor de browser.

Voer de volgende Microsoft-Fixit uit om de instellingen van Internet explorer te herstellen naar de standaardwaarden.

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom je Mozilla Firefox geen fijne browser vindt. Zelf gebruik ik Firefox al jaren en ik verwacht dat ik dat nog wel een tijdje zal blijven doen (ook al worden de andere browsers steeds beter).

De filosofie van openheid die Mozilla hanteert spreekt mij goed aan. Daarnaast is Firefox in hoge mate aanpasbaar, zodat iedereen de browser naar eigen inzicht kan inrichten. Wel wil ik er ook voor waarschuwen dat teveel extensies in de browser niet goed zijn.

Zo begin ik ook om de zoveel tijd met een nieuw (vers) gebruikersprofiel voor de Firefox-browser. Dan houdt je de browser ook een beetje schoon en heb je niet allerlei (goedbedoelde) schoonmaakprogramma's nodig. Zo'n profiel is volgens mij de meest voorkomende oorzaak van foutmeldingen in de browser.