Naast de balk waar je het internetadres in kan typen, staat een kleiner balkje waar je google-opdrachten in kan typen. Die doet het niet meer! Help!

Ik klikte net op wijzigen en heb toen per ongeluk iets aan dat googleadres veranderd ofzo, iig: hij doet het niet meer. Hoe krijg ik dat ongedaan?

(Als ik nu een google opdracht daar intyp en klik op 'zoeken', dan reageert hij niet)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (4)

je kan je pc opnieuw instaleren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat hier over een iphone
Ik heb dit veranderd in Yahoo search.
Als goed is staat er aan de rechterkant van dat balkje met een vergrootglas en daarnaast een pijltje
Als je op dat pijltje klikt kun je kiezen wat je wilt. (Google, google searche enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google terug als standaard instellen:klik op pijltje naast vergrootglas,dan onderaan zoekmachines beheren
fremar
13 jaar geleden
Als u een andere standaardzoekmachine wilt, verwijdert u de actuele zoekmachine, wijzigt de volgorde van de knoppen in het zoekvak, of kijkt welke andere beheeropties beschikbaar zijn, klikt op het menu Extra, klikt vervolgens op Invoegtoepassingen beheren en klikt dan onder Typen invoegtoepassingen op Zoekmachines.