Zijn er nog meer Nederlandse site's net als goeievraag.nl?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er niet al meer mensen die dit hebben gevraagd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee.. ik heb vandaag deze site ontdekt dus ik moet nog even uitzoeken hoe & wat..D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha, welkom hier dan! Via de zoekfunctie kan je altijd vragen vinden die al gesteld zijn. Misschien is het goed om eerst eens een aantal vragen te bekijken en beantwoorden, dan weet je ook wat wij kunnen waarderen en wat niet ;-) Hopelijk bevalt het je! (en vragen zijn er om te beantwoorden hè)

Het beste antwoord

Er zijn een paar sites waar je inderdaad ook vragen kunt stellen en/of antwoorden geven, maar helaas hebben ze (nog) geen van allen de prettige structuur en besturing van Goeievraag , en jammer genoeg ook niet allemaal het zelfde niveau. Ook schiet de functionaliteit vaak iets tekort, waardoor het gewoon niet makkelijk is vragen en antwoorden bij te houden.

Zelfs nu GV behoorlijk aan kwaliteit heeft moeten inboeten wegens iets te veel succes, zitten de meeste goedbedoelde nieuwe pogingen en concurrenten al een tijdje op een niveau dat we hier - dankzij een team fantastische mods - nog redelijk binnen de perken weten te houden. En over sommige dingen mag dan eventjes niet zo goed zijn nagedacht, in de regel zit GV in elkaar als een huis en loopt als een trein.

Al met al blijft GV op dit moment voorlopig nog uniek in zijn soort. Maar voor wie echt iets anders zoekt, zijn er nog wel alternatieven. Daar zul je echter zelf keihard moeten meewerken om echt iets op te bouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

http://www.vragen.nl/ is er 1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze is ook erg bekend:

http://www.beste-antwoord.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Vraagalex kan je ok antwoorden vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
www.varakassa.nl