Hoe komt het dat de één wel op hotmail kan en de ander niet?

Laatste tijd als ik op hotmail wil inloggen wordt er steeds gezegd: Er wordt onderhoud aan de service gepleegd. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, laat het ons dan weten.
Erg vervelend dus! Terwijl anderen wel gewoon kunnen inloggen.. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

probeer eens een andere browser zoals google chrome of mozilla firefox.

het kan namelijk zijn dat er onderhoud word gepleegd voor een specifieke browser. zo heeft deze website ook speciale indelingen voor specifieke browsers.
zie hiervoor het voorbeeld hieronder uit de code van deze website.

voor mobiele apparaten is er meestal ook een speciale website ontwikkeld, een webserver kan altijd zien welke browser je gebruikt, welk besturingssysteem, waar je vandaan komt en zelfs de resolutie die het beeldscherm heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hotmail bestaat uit heeeeel veel servers. Niet alle servers worden tegelijk onderhouden. Vandaar dat de ene soms wel kan en de andere niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste antwoord klopt.
Echter kan dit vanuit hotmail ook voorkomen worden als zij zouden investeren, maar omdat het veelal gratis diensten zijn hebben zij hier geen geld voor.

Zij zouden namelijk gebruik kunnen maken van virtualisatie technieken waardoor je een failover van bepaalde servers kan maken om onderhoud te plegen.