ik zie opeens staan: draadloze netwerkverbinding 2. en ik heb geen verbinding. die 2 stond er eerst niet achter. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Om er zeker van te zijn kan je het volgende doen.

modem even een reset geven, laptop opnieuw opstarten en als het goed is zou het dan in orde kunnen zijn.

andere mogelijkheid is naar netwerkcentrum gaan en dan naar adapters om te kijken of deze enabled of disabled is.
vaak helpt even disablen en enablen ook aangezien hij dan opnieuw een ip nummer moet krijgen vanuit de modem. als je dit niet krijg heeft je modem sowieso een reset nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zit iemand op je draadlose netwerk.

Toegevoegd na 25 minuten:
Het beste is om je draadloze verbinding te beveiligen.