Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe programmeer ik een background image in mijn e-mail voor Outlook 2007/2010?

Ik wil een e-mail opstellen met een header, met daarin een aantal links naar functies op de website (profiel, nieuwsbrief etc etc). De header zelf is dus een plaatje.

Op zich heb ik het al werkend, in o.a. Gmail en Apple Mail wordt het goed geladen, alleen Outlook 2007 en 2010 werken tegen. Nu weet ik dat die e-mailprogramma's daar zeer moeilijk over doen, alleen ontvang ik wel andere nieuwsbrieven waar het wel is gelukt. Ik heb gekeken in hun codes, maar kan niet ontrafelen hoe het kan dat zij het wel kunnen

Iemand een work-a-round tip die het mogelijk maakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Outlook accepteert geen css of style definities. Het best kan je terug vallen op de 'oude' manier van webdesign en met tabellen gaan maken. Ook background images worden niet door outlook ondersteund. Een gewone image tag werkt wel, om deze goed te laten laden moet je deze wel van een online resource laden. De IMG tag zou er dus als volgt uit kunnen zien.

een afbeelding

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
En good luck...want het blijft microsoft, je weet maar nooit wat voor fouten/bugs je tegenkomt en welke work-arounds je nog moet verzinnen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding