Wat kost internezonder bellen en tv

Ik wil weten wat het goedkoopste is en wie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ik betaal voor internet, 20Mb download 20 euro per maand.
Ik zit bij Online.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd. En als je een t-mobile abonnement hebt. Krijg je extra korting. Dan betaal je per maand maar 17,50!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook gekeken wat je na je proefperiode gaat betalen? Ik betaal al jaren 20 euries per maand. Welke provider dat?
En zonder problemen. Altijd een verbinding en zeker stabiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn toetsenbord doet niet wat ik wil. Nogmaals.
Welke provider doet dat??
Dacht ook goedkoop te zijn. Via de KPN. Heb zoveel ellende met klantenservice gehad dat ik van ellende nu bij het iets duurdere xs4all zit. Super klantenservice. Tijdens de aanvraagperiode vielen ze zowat over me heen. En belden altijd keurig terug met zinvolle antwoorden. Dan maar iets meer betalen. Maar geen hartkloppingen van nijd jegens de KPN meer. Betaal iets van 30 euro in de mnd voor een gemiddelde snelheid. Lite abbo geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tele2 Internet, 20MB voor 19,95 per maand en nu de eerste 3 maanden voor 9,95.
Ik heb al jaren Tele2 zonder problemen en goedkoop;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie belwijzer.nl of bellen.com