hoe kan ik naar hyves me Id kaar sturen om me wachtwoord te verdanderen me hyvers is gehackt en ik kan ook niet via me mail der mee bij

ik kan niet meer op hyves en ik wil een foto van me Id kaart sturen naar hyves kan der iemand een link sturen ik kom der niet uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Een vriendin van mij had dat ook. Die had Hyves een mailtje gestuurd en dat was schijnbaar voldoende?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op de link en dan op inlogproblemen, stukje naar beneden scrollen en dan klik je op mail ons je vraag