Hoe kan je de suggesties bij een videofilmpje van jouw op Youtube wissen?

Ik heb een tijdje geleden een leuk filmpje geupload op Youtube, en bij de suggesties staan allemaal suggestie die geen relevantie met het filmpje hebben maar wel weer filmpjes die ik regelmatig gezien heb?

Iedereen schijnt dit dus te kunnen zien, blijkt... :?
Niet dat ik het een groot probleem vind, maar toch wel frappant...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Volgens mij kun je de suggesties op zich niet verwijderen, maar wel je titel en de trefwoorden aanpassen, want daar wordt naar gekeken bij de suggesties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn dat universele suggesties, die iedereen dus ziet. Die kun je niet verwijderen. De suggesties die gegenereerd zijn door zoektermen waar je op gezocht hebt, kun je verwijderen door je cookies en/of zoekgeschiedenis te verwijderen. Dit kun je doen bij de opties van je browser.