wat moet ik allemaal aanpassen als ik over wil stappen naar digitaal tv kijken?

is het b.v. nodig een ander toestel aan te schaffen?
Heb ik een speciaal apparaat nodig?
In combinatie met internet nog iets extra's nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

je hebt twee dingen nodig; een dvb ontvanger (€99,) en een smartcard van je kabelprovider. tip: op marktplaats koop je beide al vaak samen voor €50,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie tip,kan ik wel wat mee,bedankt!

Andere antwoorden (3)

als u digitaal tv wil kijken,heeft u een decoder of schotel nodig.
Of een tv met ci+ module.
Maar even vanuit gaan dat u uw huidige tv houdt,dan schaf je een decoder daarbij krijgt u een smartcard bijv.ziggo
je kijkt dat digitaal.
Je kan het uitbreidden met HD,maar daarvoor moet u tv geschikt zijn en bijbehorende abbonement ( alleen ned 1 2 3 zijn gratis in hd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op internet, er zijn verschillende aanbieders die alles in 1 aanbieden, zoals tv, telefoon en internet. De aanbieders zijn wel vaak afhankelijk van de regio waar je woont. Maar om digitaal tv te kijken heb je in ieder geval wel een digitale ontvanger nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg je vraag neer bij je (toekomstige) provider. Die kan dan een kant en klare oplossing bieden.