ik heb bij mijn virusscanner mijn identiteitscontrole uitgezet (panda) .omdat internet daardoor erg traag ging, Kan dit kwaad?

Toegevoegd na 7 uur:
het gaat alleen om de identiteitscontrole .Niet om de firewall en de virusscanner enzo die staan gewoon allemaal aan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Virus heeft vrij toegang tot je computer als de virusscanner uit staat. Beter nu weer aanzetten en als je klaar bent met je computer een virusscan maken van je totale computer. Kan een paar uur duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,

Indien je je virusscanner uitschakelt, geef je vrije doorgang aan de virussen !!

Ik raad je aan om AVG te installeren in combinatie met Spybot (Search & Destroy), dan ben je zeker !

Heb je ook een firewall ingesteld ??

Anders kan ik je Online Armor of Zonealarm zeker aan)bevelen !! (doen zou ik zeggen)

Veel succes ermee !

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe geef je zelf al antwoord op je vraag. De firewall en virusscanner staat nog steeds aan. Alleen de identiteitscontrole staat uit.
De meeste virusscanners HEBBEN niet eens een identiteitscontrole, en dat zijn echt geen slechte virusscanners!