als je de gratis .tk domeinen bedoeld. Dan moet ik je teleurstellen dat het ook alleen domeinen zijn die doorverwijzen.

Wat je dus zou kunnen doen:
1. Bouw een website
2. Plaats deze op een gratis host (of betaald)
3. Claim je .tk domein op www.dot.tk
4. KLAAR!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je iets specifieker zijn met stap 1 tot 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Bouw een website met HTML (opmaak code voor websites). Of gebruik een open source (gratis content management systeem). Ook kun je (gratis) diensten gebruiken zoals http://www.webklik.nl/ Wanneer je http://www.webklik.nl/ gebruikt hoef je bijvoorbeeld weer geen host te zoeken (stap 2). 2. Hoeft dus niet bij een gratis dienst als genoemd in stap 1 3. Ga naar www.dot.tk en kies daar je domeinnaam www.jouwnaam.tk en laat deze doorlinken naar je website die je hebt gemaakt in stap 1
,tk is er puur om jouw websiste die je al hebt een handige naam te geven.

Als jij een website bouwt via een door je provider gegeven adres krijg je iest wat lijkt op:
http://ziggo.nl/jantje24/prive/nr1739031238.html

Dat vindt niemand en typt zo waardeloos
Door bij tl te zoeken naar een naam die wel makkelijk is. Bijvoorbeeld jantje.tk heb je een handiger webadres.

Je kan er dus geen site maken!

De eigenaar is de broer van mijn zwager. en die heeft dit heel slim gedaan. Hij heeft een overeenkomst met een mini eiland ergens in oceaan richting Australie.
Hij verdient aan jou geen geld. Maar aan het niet meer gebruiken van je site

Stel je gebruikt : Ajax.tk en na een tijdje doe je er niks meer mee en er komt neimadn langs. Dan plaatst hij reclame op dat naam en mensen die ajax zoeken en daar etrecht komen zien die reclame.