Wat zijn goede 2dehands site´s zoals marktplaats en ebay?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Nou marktplaats dus

Verder ben ik erg te spreken over de tweedehandsafdeling van bol.com (alleen boeken en DVD's).
Speurders.nl wordt ook regelmatig gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op de site www.gratisaftehalen.nl staat ook nog redelijk wat en bovendien zijn deze spulletjes, zoals de naam al doet vermoeden, gratis. Daarnaast kan je via google met de zoekterm 'tweedehands online' ook een heleboel sites vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je Koopplein? Dat is net als Marktplaats (kleiner), maar dan bij jou in de stad. Het voordeel ervan is dat je de spullen zelf kunt afhalen, dus geen verzendkosten.

Er is ook een gratis pagina bij, met vaak leuke dingen.
http://www.koopplein.nl/nederland/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.tweedehands.nl
www.speurders.nl
www.marktplaza.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op MarktPlaza kun je gratis een webwinkel openen als je daar 10 advertenties hebt geplaatst.

http://www.marktplaza.nl/user/ads.html