Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn website op google?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb een tk site en een account op google. Met op google zetten bedoel ik dat als je googlet op de naam dat je hem dan vind.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
543

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier kan je je website aanmelden bij google: http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

Dit is vooral in de eerste weken nodig, als je zite nog geen inkomende lionks heeft.

Aanmelden is geen garantie dat de site geindexeerd word & opgenomen wordt, maar tot nu toe heb ik nog geen enkele site aangemeld die niet geindexeerd is geweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens: Hou je er rekening mee hoe je je site opbouwt? Zoek even op Search Engine Optimiztion (SEO) om meer te leren over de ideale manier van je website opzetten, zodat hij zo hoog mogelijk in google komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik neem aan dat je bedoeld "zonder dat het geld kost" en dat kan bijvoorbeeld door er een gratis counter op te zetten en die kan je hier vinden -> http://www.bestfreehitcounters.com/?gclid=COnpvr6rvKYCFdQ_3godcBUhJg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow ok, maar het gaat hier niet om de counter op zich maar om de site die achter de counter de gegevens opslaat omtrent het bezoek op je site. Deze is vele malen groter en meer bezocht dan je denkt.
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor website het is. Als het een .TK site is gaat het nooit lukken, alleen officiële site's staan op google zoals: .com / .nl / .be
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding