Wat is goede site, om meningen te peilen?

Op goeievraag mag je geen vragen stellen, die vragen om een mening. Buiten dat ik het een gemis vind, zou ik graag een website vinden waar dat wel kan. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat het binnenkort wel mogelijk is maar met een beperking van 10 antwoorden, dan wordt de vraag automatisch gesloten.

Antwoorden (2)

Bij de site van de Vara kun je op discussies reageren en zelf starten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op hyve zijn er meerdere waar je kunt debatteren of je mening kunt peilen.de-heftige-discussie-hyve,is er een van.