Waarom zijn de overzichten in IMDB vaak in het Frans?

Zoals de films die hieronder worden weergegeven:
http://www.imdb.com/name/nm0000424/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja de films waarin hij speelde.
Zoals "Coup de foudre à Notting Hill" voor Nothing Hill.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij verschijnen ze in het Duits. Surf je via een (anonieme) Franse proxyserver ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eens bijhouden ; dikke kans dat je thuis gewoon de NL versie krijgt en op je werk de Franse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En jawel, effe gechecked, en ik krijg de site meteen in het Duits.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal het thuis straks ook nog even bekijken. Hier (het werk) op een apart testnetwerk heb ik wel gewone filmtitels. Het zal dan wel met de proxy te maken hebben.
(als je er een antwoord van maakt, heb je de kans op de 10 punten:-)
Je hebt me prima geholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal ik doen ;-)

Het beste antwoord

Bj mij verschijnen ze automatisch in het Duits, en dat heeft er vermoedelijk alles mee te maken dat ik een Duits IP-adres heb, en dat de site dat oppikt en automatisch de 'juiste' taal kiest.

Wellicht probeer je via een (anonieme) proxyserver met een Frans IP-adres te surfen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij is op de aangegeven bladzijde geen woord Frans te vinden. Het zal aan de instellingen van jouw computer liggen. Volgens de helpgegevens van IMDb kan de taal gewijzigd worden via de Your Account-link rechtsboven op elke bladzijde van de site. Maar vermoedelijk moet je je dan eerst registreren.
Amadea