Hoe werkt twitter-karma?

Ik had alle mensen aangevinkt die ik wil verwijderen, er staat dan block these persons (worden ze geblokkeerd dan???) op geklikt en vervolgens is er niemand verwijderd. wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Volgens mij moet je ze stuk voor stuk blokkeren. Dan werkt het wel!

Toegevoegd na 5 minuten:
Extra info:

Volgers blokkeren doe je door op de Twitter web site naar je lijst met volgers te gaan. Vervolgens klik je op de betreffende Twitteraar die je wilt blokkeren. Klik dan op het icoontje met het radertje en selecteer "Block " of rapporteer de Twitteraar als spammer als dat het geval is.

Bovenstaande methode kun je ook uitvoeren door naar het profiel van de Twitteraar te gaan op Twitter. Het blokkeren van Twitteraars werkt zowel bij volgers als bij niet volgers. Wordt je achtervolgd maar niet gevolgd, ook dan kun je het blokkeren.

Je kunt ook gebruik maken van de optie "Protect my tweets". Iemand die jouw wil volgen zal eerst jouw toestemming moeten krijgen om je tweets te volgen. Deze optie is zeer nuttig als je je tweets alleen wil delen met een select gezelschap.

Toegevoegd na 21 uur:
Ik vond vandaag een site voor hulp bij het managen van je twitterkarma: http://dossy.org/2007/12/need-help-managing-your-twitter-karma/