Hulp nodig bij aanvraag nieuw e-mail adres.

Mijn wachtwoord is gekraakt en gelijk veranderd,kan nu niets meer mee beginnen,is het mogelijk een 2e e-mail adres bij hotmail aan te vragen?Heb dit nog niet eerder meegemaakt,hierbij vast mijn dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan zonder problemen een nieuw hotmail account aanmaken als je de naam maar (iets) verandert.
heb er zelf een stuk of 5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja het is mogelijk je kan ook een email aanvragen bij een andere openbare emailserver
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja heb ik ook ooit meegemaakt
het is wel belangrijk dat je al je contactpersonen laat weten wat er gebeurt is.

maar het is dus mogenlijk een nieuw e-mail adres aan tevragen