Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het best een blog bijhouden?

Ik heb de afgelopen 3 jaar ( met vrienden) een blog bij gehouden over het Internationaal Film Festival Rotterdam. Dat doe ik gratis via de blog van de Volkskrant.

Dit jaar ben ik aan het overdenken wat ik ga doen. Want wat is het punt?
Er kijken wel erg weinig mensen op het blog. In eerste instantie boeide dat ons niet. Nu denken we dat we wellicht het verkeerde platform hebben gekozen?

Wie heeft een idee voor een andere blog mogelijkheid? Meer actueler of populairder wellicht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
618

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Persoonlijk zou ik bv de wordpress site pakken, danwel blogger. Dat zijn zeer actieve sites die internationaal bezicht worden. Tevens kan je dan goed zelf inrichten wat je wilt, en kan je misschien beter sturen hoe alles er uit ziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan wat het publiek is wat je wilt trekken. Als het vooral een Nederlands publiek is dan kun je bij web-log.nl kijken.

Is het meer een internationaal (Engelstalig) publiek dat je wilt trekken dan komen sites als Blogger en Wordpress eerder in aanmerking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding